Διακοσμητικό κουκουνάρι

Χριστούγεννα δεν είναι μόνο οι κάρτες αλλά και τα διάφορα διακοσμητικά που αγοράζουμε για να στολίσουμε το σπίτι μας. Ετοιμαζόμουν να πάω να αγοράσω κουκουνάρια και είπα να κάνω μια στάση στο πατρικό μου. Όπως μίλαγα με τους γονείς μου μου φέρνει ξαφνικά ο πατέρας μου 3 πανέμορφα μεγάλα κουκουνάρια. «Τα θέλεις ; «μου λέει. Λες και είχε διαβάσει τη σκέψη μου.

Χωρίς δεύτερη κουβέντα, τα πήρα και πήγα αμέσως σπίτι για να δω πως θα τα φτιάξω. Έκανα πολλές δοκιμές και κατέληξα σε αυτό.

15285038_1225013204337805_7377296045912138509_n

Ψεύτικα φυλλαράκια, ένα κλωνάρι απο γκι, ψεύτικες πευκοβελόνες και ακρυλική άσπρη μπογιά για το «χιόνι» ήταν αρκετά για να γίνει αυτό το διακοσμητικό κουκουνάρι. Το μόνο που έλειπε ήταν να κολλήσω ένα σπάγκο και έτοιμο. Θα δοθεί στον δάσκαλο του μικρού μου γιου τώρα για τις γιορτές.

Σχολιάστε

