Απριλιάτικη κάρτα επετείου γάμου

Την Κυριακή έχω επέτειο γάμου ! Κλείνω 17 χρόνια γάμου, φιλενάδα και θέλω μια κάρτα για να ευχηθώ στον άντρα μου. Θέλω καρδούλες, ροζ και όλα τα συναφή. – Αυτή δε θα είναι κάρτα επετείου αλλά του Αγίου Βαλεντίνου, της απάντησα χαμογελώντας. -Μια τέτοια θέλω κι ας είναι Απρίλης ! Χαλάω εγώ χατήρι ; Έψαξα στα υλικά μου και βρήκα ότι έχω σε καρδούλες και ροζάκια. 13062031_1143287442510382_8151615762289061087_nΜετά από πολλές αλλαγές στην κάρτα, κατέληξα σε αυτή. Της έστειλα φωτό και ξετρελλάθηκε. Χθες μου ξαναέστειλε μήνυμα ότι άρεσε και στον άντρα της…. Εγώ το μόνο που σας εύχομαι Βίκυ μου είναι να περάσετε πολλά χρόνια ακόμα μαζί αγαπημένοι και ευτυχισμένοι !

Χ Α Ρ Ο Υ Μ Ε Ν Η   Ε Π Ε Τ Ε Ι Ο    Γ Α Μ Ο Υ   !!!

Σχολιάστε

