Ένα ευχαριστώ από νερομπογιές

Οταν ήμουν μικρή ζωγράφιζα συνήθως με ξυλομπογιές άντε και με μαρκαδόρους. Μια μέρα ένας θείος μου, μου παρουσίασε τις νερομπογιές ! Ξαφνικά γέμισε το τραπέζι χρώματα, πινέλα και νερό ! Μου έδειξε πως τις χρησιμοποιούμε και θυμάμαι πόση χαρά είχα !

Εδώ και καιρό ήθελα να αγοράσω πάλι πινέλα και χρώματα να φτιάξω αυτή τη φορά κάρτες. Φανταστήτε την χαρά μου όταν είδα ένα νέο πρωτοποριακό πινέλο. Χωρίς δεύτερη σκέψη, το αγόρασα. Όταν έκατσα σήμερα να φτιάξω αυτή την κάρτα, είχα ένα άγχος αν θα μου πετύχαινε το πείραμα. Μόλις τέλειωσα το φόντο άρχισα να σκέφτομαι πως να την διακοσμήσω. 12042717_1138210106351449_6007097499687465980_nΜην νομίζετε ότι είναι εύκολο…. Άλλαξα πολλές φορές γνώμη ! Τελικά μετά από μια ώρα, κατάφερα αυτό το αποτέλεσμα…. Είμαι πολύ περήφανη για αυτή την πρώτη μου προσπάθεια !

Σχολιάστε

